Konichiwa bitches





Bästa låten just nu, lyssna på texten, en riktig må-bra-låt.
Jag bara älskar Robyns musik

Det var så länge sen jag var här så jag hade glömt bloggens namn, aja.
Det har väl inte hänt så mycket, bara en massa jobb och sovande.
Jag har nog inget liv.
Men nu ska jag stänga av, har tagit långledigt och då ska inget jobb komma i mellan
mer än att göra något åt mitt hem.
Ska bara hitta orken men den kommer nog sakta tillbaka.
Sitter just nu i mitt "flickrum" och känner mig för första gången på länge avslappnad.
Kan ha med att göra att jag har blivit bortskämd mest hela dagen. Och att jag slipper hantverkare, såna borde vara förbjudna att vistas i ett hus förre 12.oo. Hör jag en betongborr en gång till smäller jag av.

HÖR NI DET NI SOM VISTAS PÅ HAGAGATAN !!??

Nahe här tog fantasin slut. God natt & god jul och allt det andra

"i'm so very hot that when I rob your mansion,
you ain't callin' the cops, you call the firestation"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback