Andreas turné premiär

Det blev en sväng på stan med mamma och när vi sitter där och
fikar och filosoferar börjar en stackare sjunga alla möjliga sånger,
uppkläd i diverse konstiga kläder. Antingen fyllde han jämt eller så var det svensexa.
Inget vidare bra sjöng han ialf. och hela hans familj + vänner stod runt omkring och tjoa.
Tyckte nästan synd om honom när han stod där vid sin affisch.

Som vanligt var det rätt mycket folk på stan men ändå var det lungt.
Hittade lite smått och gott men eftersom min ekonomi har strulat till sig något oerhört
så la mamma ut för det mesta. Tack Tack Tack !!!
Just nu känns det inget kul med något när det gäller pengar vilket är allt
P.g.a min klantighet så gjorde jag fel, hade jag gjort rätt ifrån början hade det kanske ordnar sig.
Har man inga pengar känns det som om världen stannar och man kan inte göra ett skit.
Det är väl bara ett yttligare bevis på vad det är som får jorden att gå runt PENGAR !

Aja jag ska träffa Thina snart och se på film och bara vara.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har blivit utmanad - http://fittdjur.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-07 @ 18:14:57
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback