Pantertanter



Sällskapade pantertanterna i rökrummet och fick höra
det ena och det andra, nästan så att hårrötterna blev röda haha.

Imorgon blir det sol, en tripp till farfar och kanske besöka Netto och slåss med pensionärerna.
Städa också är väl en bra idé men sen om det blir gjort är en annan fråga.

Jag är så sötsugen men inte går jag ut i snörusket nu, sova istället
På tal om snörusk, hallå jag vill ha vår ingen mera snö !
Fast snart blir det sol för min del och det ska bli lite skönt sådär.

Nu kan jag inte ens skicka sms, jävla skit.
Man blir totalt låst när man inte kan ringa/smsa och det suger liksom BIG TIME

Ne, ska väl se slutet på sex and the city och hoppas på lite sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback