1:a dagen på året 2oo9



Solen försökte leta sig in mellan persienerna,                                                                   
strålarna lekte med aumkristallen i fönstret, reflexarna smekte väggarna
Kortfattat så var det en underbar morgon och det krävdes en lång promenad.
Sprang på farfar med sin rolls roys (rullator), i helgen blir det bullbak !
Bjöd mamma och bror på middag som tack för igår 



Gårdagen blev bra, massa mat och fyrverkerier.
Nattur i bilen med Rickard och Markus som chaufförer, riktigt trevligt gäng denna,
nattpromenad med Ida & Niklas (fyllskallar). Några snorungar smällde fyrverkerier
som det måste ha varit fel på, det var såna som man skjuter upp som smäller i luften
men dom smällde på backen, det är fan farligt.
Det var tydligen en misshandel utanför Ida & Niklas, det finns folk till allt.

Just nu är jag piss of på det mesta, inget funkar, allt rasar.
Jag har troligen haft sönder pappas fotoskrivare, så jävla typiskt mig.
Nu ska jag morra vidare i min ensamhet med akon i högtalarna och
svulla chips och dip.
Vågar inte sätta på något med hårda trummor, då åker något i backen kan jag lova.
Det är något som stör datorn så det låter som om det ligger en mobil i närheten som ringer
men min telef. ligger i sängen en bit ifrån datorn. Så irriterande . . .  Stava kan jag inte heller.


"I just wanna make you clap again"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback