Aj Aj !!


Sovit som en kråka, ont i axlar och nacke.
Madrassen har åkt ner på golvet under natten och kudden ser
misshandlat ut. Undrar lite vad som hände i mina drömmar inatt.
Kanske actiondrömmar eftersom sängen såg ut som den gjorde när jag vakna.

Såg på victora's secret show. Herregud tänk om man hade dom benen.
Riktigt fina underkläder. När jag blir miljadär så ska jag köpa miljondollar behån.

Sitter här och väntar på att spagettin ska koka färdig medans jag lyssnar på Brittans
nya skiva Circus, ganska bra faktiskt. Man blir partysugen, hell yeah
Jag såg reprisen på hennes dokt. jag tycker synd om henne på något vis

Nopp nu ringer äggklockan, matdags sen blir det att bråka med dammsugaren.

up til now i knew it all but you'r so unusual, unusual you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback