Bla Bla Bla


Nu är det färdigstädat och jag är nyäten. Proppmätt som vanligt

Jag har varit riktigt duktig idag om jag får säga det själv.
Storstädat mitt hem, rensat kylskåp och fixat avloppet till badkaret.
Jag har blivit en riktig handiwomen men elen petar jag inte på.
Men jag tror nästan att jag ska gå en snabbkurs hos pappa, det finns mycket jobb och ganska bra betalt.
Nästan så jag ska stanna hos pappa ett tag så jag får se hur det funkar där nere, ha en indie som assistent. Balla grejer
Jag ska bli delägare i pappas förtag det har jag bestämt nu. Elingengör och fru oljeshejk, mitt nya liv ?!

Dödligt vapen går på tv:n. Såg jag alltid på när jag var liten, lite flashbacks
Lite mys med godis. Jag som egentligen ska dra ner när det är dags för sommarsol.
Inköp av bikini och lättare sommarkläder måste göras snarast.

Just det, Ida nästa vecka blir det sol, visst ? Jag ska dra med dig även om du inte vill Haha.

Visste ni att . . .
Det äldsta preventivmedlet man känner till är krokodilbajs som användes av egyptierna år
2ooo f.Kr. Det ersattes senare av elefantbajs när man insåg att krokodilbajs inte fungerade.
& att . . .
Den allra vanligast effekten av att dricka kärleksdrycken "Spanska flugan" är att man kräks

Ikväll var det dags för den årliga Elle-galan
elle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback