*gäsp*


Hemkommen från jobbet.
Idag var det en såndär bra dag, allt flöt på och allt gick som jag ville
Fika med pantertanterna på avd. mittemot.
Dom är oroliga för mig när jag står för mig själv och pillar med mina saker,
eftersom det är hög skaderisk på min avd så ska jag egentligen inte vara ensam
men cheferna har släpp på tyglarna och ändrat om lite.
Det har hänt mycket läskiga saker, någon som skärt djupa hack i handlederna o.s.v
Senaste skadan var igår då M ramlade i trappen och han höll i ett tungt föremål samtidigt.
Det slutade med 8 styng i bakhuvudet men han klara sig från en hjärnskakning.
Nu är det helg ialf. och det är lite skönt.

Imorgon blir det sol, en sväng på staden & filmkväll. Ne, läggdags.
Jag är lite sur för att jag missade "criminal minds" men jag får snällt vänta till söndag på reprisen

By the way, vad konstiga alla bloggar ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback