John Blund sucks

Nu har jag fått veckans dos av "the city" & "daddy's girls"
Klockan tickar och här sitter jag. Aptrött men min hjärna går auto.
Så jävla bra om det fanns en off-knapp !

Jag är inte så mycket för skräckfilmer. Jag är mer den som sitter med
täcket över huvudet och ser mer av insidan på täcket än själva filmen.
Och så blir jag så sur när jag inser att filmen sög,
det kanske beror på att jag blundat genom halva filmen och inte fattat innehållet men ändå.
När jag satt och kolla på "the city" blev det reklam och en trailer visades 
"Friday the 13", har premiär den 13 feb. Men finns det inte en film som redan har det namnet ?
Det är ialf. det vanliga stucket, ett gäng ungdomar är ute och far - kallt, mörkt & regn (såklart) -
en psyko mördare & att inte glömma massa blod. En riktigt typiskt skräckis från USA

Jag kanske ska göra ett nytt försök att somna,
sängen ser mer inbjudande ut nu än vad den gjorde förrut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback