P3 Guld


Jag tycker om Anders, han är ball.
Style of Eye vann "Årets dans", jag hoppades på Pär Grindvik som är min technofavo.
Leta upp hans låtar, underbara. Dagens låt med honom är Gem
Någon som jag inte kunde låta bli att skratta åt var Markus Krunegård som vann "Årets låt"
Han såg ut som en vampyr, haha
Varför kommer man på sig själv att sitta och digga till Maskinen ?! Konstiga grejer det där.

Det blev sol med Ida idag och en pasta på Pappa Grappa
Riktigt mysigt ställe.

Mätt efter min egna hemmagjorda kycklingsallad. jag rockar ibland
Nu vill jag ut på en promenad men mr. P vägrar, Jävla latheter
Jag får väl gå själv, ladda mp3:n men musik och sätt ena foten förre den andra.

Wallander går på tv4+.
Det känns konstigt att se Johanna i filmerna eftersom hon inte finns i livet.
Jag och mamma var och såg den nya Wallander på bio (pretty good).
Hon satt i en ram på "Wallanders" bord och han fick tårar i ögonen när hon kom på tal.
Han kanske skulle agera så i filmen men det var nog lite äkta.

Måste bara agera ut min ilska på en person. Go to hell, vi ses där !!

Visste ni att . . .
Sex är det bästa lugnande medlet, det är 10 gånger effektivare än valium
& att . . .
Vilda djur får i regel inga könsjukdomar utom uttern som kan få herpes
& att . . .
"Oculolinctus" är en fetish som innebär att man bli sexuellt upphetsad av att slicka på
sin partners ögonglob. Men var försiktig, munherpes kan smittas till ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback