To you




Lillsnutt har somnat in efter en tids sjukdom.

-----------------------------

Vaknade till basic elements låt touch you right now,
riktigt härligt partysugen såhär på måndags eftermiddagen.
Riktigt härlig låt även to you rockar med.
Igår fick min baknerv ett ryck och det blev en kladdkaka
med smält after eight överdrag, riktigt gott.
Nästa steg är att baka vaniljbullar, det är riktigt gott. Jag måste låna mammas bakmaskin för inte fick jag någon :), inte så konstigt tänkte på att den jag ville ha kostade över 6ooo.
Jag kanske ska flörta med min förra chefen på Whirpool och kanske få extrapris
eftersom det är Whirpool som producerar kitchen aids produkter.
Nu ska jag ta en sväng till fujifilm och fråga om deras fotoskrivare för den jag har vill inte funka sig och min bror har sprungit iväg med min kamerasladd,
typiskt när jag har en massa kort att lägga in.

Vill bara påpeka en sak om du åker till London, ha inte sex på en pakerad motorcykel.
Det är nämligen olagligt. Bara så ni vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback