What's new ?

Nothing ! Jag som egentigen inte skulle sätta mig här dag men here we go . . .

Det blev utgång på lördagen med Thina och gänget från jobbet.
Härligt gäng måste jag säga. Jag tycker egentligen inte om att ha förfest hemma
hos mig pga att det brukar se ut som fan och lukta sprit när man kommer hem men inte
denna gång, flaskor och dylikt stod snyggt på diskbänken, glas stod i diskhon.
Syndes inte ens att det hade varit folk här. Mycket skönt att vakna dagen därpå.
Men anyway, det blev Palace. Det kändes att det var längesen som man var ute.
Vi gick ner på undervåningen vilket var smockat med folk och apvarm.
Det gick verkligen inte att andas. Jag fick totalpanik och gick upp igen.
Ärligt talat, vad skulle hända om det skulle börja brinna där nere ?! Folk skulle bli ihjältrampade.
Både Thina och jag glömde kontokorten i jackan/väskan så vi ville hämta ur det men
icke sa nicke att vi fick det. Bortförklaringar efter bortförklarningar.
Vi gav upp det är endå deras förlust eftersom det var dom förlorade pengar. To bad !
En kille från personalen som sprang omkring och samlande in glas och flasker välte en öl över Thina, flaskan åkte i backen och sprack framför hennes fötter. Hon fick öl på sig överallt.
Hon fick inte ens en ursäkt, han vände bara ryggen till och gick därifrån. Väldigt dålig stil.
Tydligen hade personalen "supit" bort en jacka men jag är väldigt skeptisk över det.
Jag tror mer att det var jackägaren själv som hade supit bort sin jacka.
Efter mycket dans var det hemdags, det blev en ostburgare på Statoil vid
Stockholmsrondellen, riktigt jävla gott om jag får säga det själv.
Det var väldigt bråkigt utanför, massa poliser. Någon blev tagen och hans fulla brud sprang
tjutandes efter och skrek: släpp honom, släpp honom.
Herregud vilket folk det finns.

Jag blir lite irriterad på människor som skryter med att det tål så mycket sprit
men efter 4-5 öl kan inte ens människan stå upp eller prata så man förstår.
Vi ringde taxi för att det var dags att dra sig neråt. Denna person som då hade
skrytit hela kvällen om hur mycket sprit det skulle behövas för att få en fylla hade nu blivit plakat
så det var bara att få hem personen för att sova ruset av sig. Hm

Det blev en promnad med Thina nu på eftermiddagen. Måste bara säga att om någon ska
ta en promenad runt Åbackarna, gummistövlar på. Det var riktigt blöt och lerigt.
Vi gav upp efter att hoppa över några vattenpölar och letade upp oss mot vägen istället.
Det blev en lövbit att stoppa i magen.
Lata som vi är så tog vi spårvagnen hem. Kom precis hem till reprisen på Top Model 11.
Jag vet vem som vinner men det är kul att kolla ändå. Min favo vinner inte men kommer bland dom 3 sista.Det som jag tycker är roligast är makeover-programmet. Så mycket drama inte för att jag förstår varför. Dom får ju riktigt snygga frillor.

Nu börjar jag bli hungrig igen men att börja laga mat känns långt borta just nu. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på jobbet hörrö :)Jag ska straxt ner i tvättstugan igen, sen blir det en dusch & lite pyssel i hemmet, diskning också. HAHA. & så måste jag ut för att posta ett jäkla brev. Bah. Puss

2009-01-26 @ 12:45:03
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback