Sol


Nu har alla utgifter blivit betalda och det känns skönt så man slipper tänka på det
Jag blev mäktigt besviken idag, har hela dagen fått för mig att det är Torsdag vilket menas med
att det är helg för min del men när jag kolla till på mobilen såg jag till min fasa att det var Onsdag. En hel dag kvar innan helg. Det blir nog party hos Thina om det inte kommer något annat ivägen.

Skulle gjort av med massa pengar idag på stan men så blev inte fallet.
Jag vaknade kl 7 av solen men tänkte att det var lite för tidigt, ställde kl på 1o men den
måste jag lyckas stänga av för jag vaknade inte förren halv ett då är det onödigt att stressa till stan när det var snart dags för jobb.

Idag var jag inte själv på jobbet utan hade hjälp vilket var skönt för då kändes det som om man kom någonstans istället för att ta hand om 3 stationer själv och sköta matrial vilken normalt 3 - 4 pers annars brukar sköta.

"Förhäxad" går på i bakgrunden men jag surar lite över att "Shark" inte går längre.
Nu är det någon annan serie.

Ne, hoppa i säng så man kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback