Everything

Snart är helgen slut och en ny arbetsvecka.

Fredag,
promenad med Linda och hennes sötunge. Det blev en fika i Åbackarna.
Kvällen slutade med tacos och massa GODIS och salt&vinäger chips, det var riktigt gott och speciellt när jag och Linda begav oss ut i spöregn men det var rätt skönt och det luktar så jävla gott ute efter ett skyfall. Begav mig hem för att sova en stund innan övertiden på jobbet. Fick en sovgäst på morgonkvisten, min bror hade varit på bussfest och var inte körbar så han sov hos mig. Höll på att dö av skratt när jag såg honom. Dom hade haft Brat-tema,
förstå synen Ohhh my good.

Lördag,
o5.45 tände jag upp luckavdelningen @ W, så segt men det gick ändå. Vid elva kom Patte och jag fick mig ett gott skratt. Han hade hittat "trucktåget" som han hade snott för lat som han är så måste han ju köra från avdelning till avdelning för gå finns inte i hans hjärna. Sen blev det plankstek @ Olai Pub och sen blev det grillkväll. Brorsan skjusade hem mig och jag somnade nog innan jag nått kudden. Lite senare ringde Thina och tyckte att utgång var en idé men jag orkade inte. Ännu senare ringde Ida och det hade hänt massa grejer så det blev en promenad till Leons.

Söndag,
Efter en lååånnggg sovmorgon så blev det en solpromenad till CityGross. Luktade på syrener och det doftade underbart. Köpte lite jordgubbar, svenska faktiskt och dom var riktigt goda. Smakade sommar. Gjorde muffins och sen kom mamma och pappa och fikade. Vi satt ute men vi gav upp för det var väldigt kallt ute. Vi såg början på wipeout, brukar inte se det men gav det en chans och mamma höll på att garva ihjäl sig. Nu sitter jag här hungrig och vill ha allt.

  


~~~




Måste avsluta med en låt som ger mig flash backs, jag blir kär och det kilar i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback