Valborg

Min sög,
klämde mig och smälde upp en lucka i min panna så nu har jag ett snyggt sår mitt i pannan.
Det mesta rulla på men när mek kom och sa att dom gick så gick det mesta sönder och allt gick fel. Helt tjutfärdig stängde jag av allt och gick. Saken blev ju inte bättre av att en salongberusad Yris ringde och var go och glad då vill jag bara springa till henne och ha kul. Hon var så glad för att kissarna fick åka taxi. Jeppe måste tycka att det var ett äventyr :)

Varför var jag tvungen att jobba ? Dom flesta gick innan 1o och där stod jag som ett fån och krångla. Dom flesta jag känner som jobbar kväll var lediga idag (torsdag) med betalt. Orättvist !!

Sova kanske ?! Det är väl värt ett försök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback