Lördagskväll

Jag är sjukt sugen på en hamburgare, typ Burger King.
Men jävlarna finns ju inte här istan, jävla skit.

Så nu måste jag försöka hitta på något annat, chips och dip kanske ?!
Ohh, idétorka och sugen på allt.

Ännu en grå dag flög förbi. Hade väl inga direkta planer att gå upp men
blev hungrig och Ida blev sugen på chicken kebab så det fick bli det.
Imorgon är det tvättdag kanske även städdag om jag lägger den flitiga sidan till,
det skulle inte försvåna mig och solen kom fram imorgon bara för det.

Nu ska jag dra på mig skor och köpa något ätbart.
(I love twentyfourseven shops)

Passar även på att säga God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA BLOGGA BLOGGA

2009-11-18 @ 22:10:58
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback