En höstdag i september

Tog en lång sovmorgon. Fick lite ont i magen när jag såg solen utanför.
Det blev dusch sen möta mamma som bjöd på mat @ St. Georg, riktigt gott måste jag säga :)
Efter det blev det bio -"Flickan som lekte med elden"
Den blev sågad i tidingen men kan inte riktigt förstå varför.
Man satt på nålar nästan hela tiden dock har vi ju såna som ska sparkas,
hålla på med mobilen (även om en anställd själv ställde sig längst fram och bad att telf. skulle vara avstängda), resa på sig under filmen och såklart dom som sitter i mitten så alla måste resa på sig så att dom kommer förbi som drog ner det lite men det är ju sånt som alltid händer. 
Jag måste ge Noomi Rapace en erloge för hon är en helt underbar skådespelerska

På måndag ska jag ringa till vårdcentralen för min mamma har haft ett samtal med en läkare och sa att jag ska ringa dom snarast eftersom jag ligger i riskzonen att bli jättesjuk om jag åker på svininfluensan, så jag ska kolla med dom om vaccintider eftersom det är försenat.
Man tar två sprutor med tre veckor mellanrum tror jag det var om jag fattade det rätt.

Nu ska jag kolla Idol på webbtv. Såg precis "sista chansen" totalt fel personer som blev utvalda.
Känner mig lite tvär i min text. Men skyller den på min huvudvärk och ett troja-virus som vill in
i min dator men icke din jävel du kommer inte in






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback