Ingen rubrik

Hemkommen från landet. Moster hade ett ljusparty och
man blev några hundringar fattigare men men.
Min snuttunge Matilda var där och levde rövare.
Hon var så söt när hon dansade för oss.




Snart är denna helg slut och jag undrar var den tog vägen.
Tiden rinner lite ur händerna känns det som.
I veckan blir det jobb och kanske fika om jag har tur haha.

Jag har project runway på i bakgrunden.
Det är verkligen något jag skulle vilja kunna, sy kläder.
Då kan man ha något som INGEN annan har.
Skulle jag haft ekonomin skulle jag vilja läsa make-up och frisör även
designer. Det verkar vara ett roligt yrke, säkert ett stenhårt jobb.
Jag ångrar inte att jag gick JB, det var ju endå en rolig tid.

Nu har jag äntligen fått ording på datorn så nu funkar mitt nya tillskott.
Det är bara en hårddisk som är lite förstor för den här datorn, den vill
inte kännas vid hårddisken (någon som vet varför ?) Jag har letat fram en
mindre så den kanske passar bättre men allt får inte plats dock.

Jag försöker hitta en present till min stora lillebror och jag
kan ge ett tips till er som har någon att köpa till som redan har allt,
besök sidan www.liveit.se. En sida där man kan köpa upplevelsepaket.
Det finns hur mycket som helst. Vi ska gå ihop och köpa något med
racing eller att han ska få köra en sportbil. Dock är det ganska dyrt
men det är nog värt det. Man lär ju inte glömma en sådan dag . . .

Ne, nu ska jag kolla tv och 2o.3o börjar mitt favoritprogram
"En annan del av Köping" Jag beundrar verkligen dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback